Slut på helg

Godkväll!

Då va denna helgen med över. Det ska alltid gå så snabbt tyvärr. Sov ju som sagt bort halva dagen idag eftersom jag jobbade inatt o inte kom hem förrens över fem så kompenserades ju det med att jag sov till halv fyra idag. Sen blev det ner till emme för att kolla på eurovision som vi missade igår pga att vi jobbade. Många bra låtar och artister, bara synd att inte Saade tog hem hela skiten. Jag och emme kom även in på pratet om resor igen. Vi har ju under ett tag nu planerat att dra till stockholm i sommar under en vecka. Men när vi nu såg utlandsresor till bland annat Turkiet, Italien och Grekland för samma kostnad som vi hade fått betala för boende och resa till stockholm så började vi tänka om lite. Tror vi får sätta oss ner och verkligen kolla igenom allt de och sen bestämma oss hur vi ska göra. För det är ju alltid mycket roligare när man har bestämt sig och har ett mål:)

Nu är jag iaf hemma igen och hann precis slå på hockeyn och såg att sverige förlorade. Inte bra. Men en sak som va bra var att Madde åkte ut ur Big brother. Ska snart ta mig en dusch sen blir det att slappa lite framför tv:n eller datan innan man ska hoppa i säng. Skönt att börja två imon så man får lite sovmorgon iaf. Ha en bra kväll/natt. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0