Nyttigt!

Kom just o tänka på att jag borde bli lite nyttigare. Äta lite nyttigare och börja röra på mig lite mer. Med det menar jag inte att jag ska avstå från allt gott. Snarare att försöka vara nyttig i veckorna och hålla mig till godsakerna på helgerna. Det är värt ett försök iaf. Gjorde mig därför en frukttallrik nu när jag började känna mig lite hungrig, haha! Vet att klockan är mycket och att man egentligen inte borde äta alls så här sent men ibland blir de bara så. Ska även försöka ta mig upp i tid imon så jag hinner gå ut o gå en runda innan det är dags för jobb och allt. Tyvärr ingen garanti på det men jag ska göra mitt bästa:)




Mumsigt:) eller va säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0