Ny foundation

Har faktiskt för första gången i mitt liv köpt en lite dyrare foundation. Jag och emelie var nere på MiaNova där min moster jobbar för dom hade utförsäljning av sitt smink på grund av att dom ska byta märke. Så vi inhandlade oss varsin foundation av märket "i.d. bareMinerals". Kan bara säga att det är värt pengarna, den kostar ganska mycket mer än en "vanlig" foundation som man brukar köpa i affären men man märker STOR skillnad. Man märker inte att man har den på sig och man känner sig inte lika fet i hyn som man kan göra av en del andra. Plus att den inte täpper till porerna och det är även solskyddsfaktor i. Hur bra som helst. Så den enda nackdelen som jag kan se är då priset. Men eftersom den är väldigt dryg och håller länge så blir det inte så dyrt i längden ändå. i.d:s foundation kostar drygt 450kr men eftersom vi köpte den på rean betalade vi endast 275kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0