Lite fix..!

Hej igen!

Nu har jag faktiskt fixat mina naglar, körde på lite leopardmönstrat idag:)
Sitter här hemma och vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, kollat runt på lite
bloggar, bdb, kollat lägenheter och självklart facebook. Men nu fick jag idén att
jag ska skriva ner en lista med speciella grejer jag ska handla på ullared när vi
ska dit på mors dag. Det är jag, mamma, syster, moster och mormor som ska
dit då. Längtar fruktansvärt mycket. Man hittar ju alltid massa grejer där men
det finns ju även sånt som man redan innan vet att man ska ha, lite bas-grejer
så att säga. Så det ska jag nog skriva ner nu, alltid bra att ha en lista så man
inte glömmer nått viktigt:) puss så länge






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0