Ikväll är det dags, heja Saade!!

Jaa som säkert ni flesta vet så är det dags för den stora finalen av Eurovision Song Contest ikväll. Och sverige är ju i final detta året tack vare Erik Saade. Jag kommer självklart sitta bänkad framför tv:n och hålla tummarna för att sverige går hela vägen och tar hem alltihop. Finns dock en del andra bra låtar me som kan vara ganska stora hot men får hoppas det går bra ändå. Bara hoppas att ingen kan motstå hans utseénde, charm och låt:D
Då kommer det gå superbra!
Nån mer än jag som kommer sitta fastklistrad och hålla tummarna för vår svenska snygging nere i tyskland??!!



Kommentarer
Postat av: Klara

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 11:04:54
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0