Godnatt,.!

Då va man hemma från jobbet för en liten stund sen. Malin och jag har kört stenhårt idag så nu har man ont i både rygg, ben och fötter efter att ha stått upp så många timmar. Men så är det ibland. Nu har jag hunnit äta lite me så jag inte hungrar ihjäl. Tänkte även kolla på dagens avsnitt av Big brother men vet inte om jag orkar de. Får fundera lite till, isåfall blir det att ta med datan in till sängen och kolla där. Imon får det bli till att stiga upp senast nio för att dra ner till um och sen hem igen. Skönt att slippa tänka på att fixa mat till jobbet imon iaf för eftersom det är sista dagen för denna veckan så kör vi på kebab:D

Men nu ska jag ta och göra mig redo för sängen och eventuellt lite bb. Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0