Drömresa?!

Tror säkert att det är många mer än jag som är riktigt sugna på att dra iväg på en resa. Men vart åker man helst, är det solsemester eller skidsemester som gäller? Eller åker man nån helt annanstans för att uppleva grejer. Och vilken är egentligen drömresan?! Personligen så är det solsemester som gäller för min del. Jag bara älskar värmen och solen, och att bli brun är ett måste. Men vilken drömresan är vet jag inte riktigt, jag har några ställen som jag verkligen MÅSTE till innan jag dör. Jag ska till USA, paris, thailand och såklart Australien. Australien är en sån tanke jag haft sedan jag var liten. Att jag verkligen måste dit, vet inte varför men det är väl en instinkt jag har, och den borde jag nog följa. Finns många fler ställen jag vill till som jag inte kommer på just nu, och fler lär väl dyka upp med åren. Bara hoppas att man kan sätta igång och utforska världen snart. Vilken är er drömresa??:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0