morning sunshines

Ännu en helt underbar dag med underbart väder. Det gör mig så jäkla glad. Är det inte hur härligt som helst att lite solsken och värme kan få en på bra humör?! Men just när man är sugen på att dra ner till stan för en fika eller nått så jobbar alla eller går i skolan. Hmm. Men men..måste ändå ner till stan sen för ska till polisen en vända till. Känner mig nästan som en stammis där nu, haha! Sen vid två blir de som vanligt jobb. Det är äckligt varmt inne i fabriken när de e så här varmt ute men fördelen är att man kan sitta ute på rasterna och det är riktigt mysigt:)
Men nu ska jag ta o fixa mig lite käk o göra mig i ordning..ha en bra dag alla!



Älskar denna somriga färg som jag fick av min syster i julklapp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0